StandUp 18: Professor Jørn Øyrehagen Sunde om ondskap

Velkommen til to gode timar med Jørn Øyrehagen Sunde
Jørn Øyrehagen Sunde er professor i jus og rettshistorie ved Universitet i Oslo. Han er ein fargerik forelesar og foredragshalder, og har engasjert seg i mange saker i samfunnet.
Den siste boka hans Forsvarstale for eit vondt menneske har fått strålande mottaking. Her spør han: «Kvar kjem det vonde frå?» – og det blir utgangspunktet for våre to timar med han denne kvelden.
Saman med oss vil han fundere og stille spørsmål om ondskap og samfunn, både i verda i dag og historisk. Han er ikkje redd for å filosofere eller tenke høgt i ei brei referanseramme, sjølv om det kan vere i ytterkant av kva han til dagleg forskar i.
Vi kan love to timar du vil setje stor pris på!
150,- / 200- / 100,- BILLETTLENKE KOMMER
Foto: Hans Jørgen Brun

